google-site-verification=arvDCURTk4fAUtMcqVgB1FkNmB-XAYeIXy_-07icvQY google-site-verification=arvDCURTk4fAUtMcqVgB1FkNmB-XAYeIXy_-07icvQY
top of page

תסכול מעובד שעושה לי, כמנהל, את החיים קשים


כשאנו מדברים עם מנהלים, גם דרכם לא קלה. כמה מהם באו עם כל הרצון הטוב, ונתקלו בעובדים שהתעללו בהם! כן. גם עובדים יכולים להתעלל במנהלים ע"י בדיקת הגבולות באופן מתמיד ויומיומי. אמרות מקטינות, דיבור אנטגוניסטי בקול כשכל הצוות שומע, עשיית "דווקא" , חוסר התייחסות ואי ביצוע מטלות שהוטלו על ידי המנהל, תלותיות מוגזמת, טענות כנגדך המנהל על יחס גרוע, ויצירת אווירה רעה בצוות, ועוד ועוד... פיטורין הם פעמים רבות המוצא האחרון, ולא תמיד אפשרי (ארגונים ותיקים עם קביעות וועד עובדים חזק). ללכת למשאבי אנוש? לא אופציה כיוון שמנהלת מש"א תקשיב ברוב קשב ואף אמפתיה לדבריך ויתכן שמאחרי גבך תתייחס אליך כמנהל שלא יודע לנהל את עובדיו. כשאתה מנהל שעוסק בתחילת בניית המיצוב שלך כמנהל, לא תמיד כדאי לקחת את הסיכון הזה. אז מה ניתן לעשות? התשובה היא מורכבת כיוון שאינה ממוקדת בטיפול בעובד יחיד, אלא בכלים לניהול הצוות. ראשית, הטיפול בעובד הספציפי יעשה עפ"י המודל שלהלן:





מעבר לכך, מדובר כנראה במצב שיש לפעול בזירות נוספות מול הצוות כולו. כלים בסיסיים בניהול צוות יסייעו לך המנהל בגיבוש הזהות שלך כמנהל, כמיצובך במקום הזה, כך שגם ההנהלה תוכל להווכח במהירות ביכולות ובכישורים הניהוליים שלך.



נגה אלון

ליווי וייעוץ לשכירים

054-4528885


0 comments
bottom of page
google-site-verification=arvDCURTk4fAUtMcqVgB1FkNmB-XAYeIXy_-07icvQY