google-site-verification=arvDCURTk4fAUtMcqVgB1FkNmB-XAYeIXy_-07icvQY אודותיי | Human.Kind google-site-verification=arvDCURTk4fAUtMcqVgB1FkNmB-XAYeIXy_-07icvQY
top of page

אודותיי

הערך המוסף שלי

 

בארגונים, פעלתי כסמנכ"לית משאבי אנוש לטובת ההנהלה. כיום – למענך. תוך ראיית טובתך האישית בלבד!

במפגשים בינינו נפתח את הקלפים של ההנהלה שכיום אינך רואה, ונבנה תכנית פעולה שתסייע לך להרגיש מוערך במקום העבודה.
 

מה זה בכלל ייעוץ וליווי לשכירים?

אספר לכם מהיכן הכל התחיל, ומה השירות כולל. 

 

לפני מספר חודשים מתקשרת אלי דנה (שם בדוי), שעובדת באחד הבנקים הגדולים, ומספרת לי כי היא זכתה וקיבלה קידום ממש מרשים בעבודה. איך היא הגיעה אלי? מהאוקיינוס הזה של הפייסבוק, בו אני פעילה במספר קבוצות, ומדי פעם מקבלת פניות לסיוע לאחר שקראו תגובות שלי. 

שתבינו, מדובר בקידום שהקפיץ אותה מתפקיד מזכירה, לתפקיד של מנהלת שיווק ופיתוח עסקי! זה נשמע לא הגיוני. אך מכיוון שעבדתי לפני כ 20 שנה עם מספר בנקים מהמובילים בארץ, למדתי שקידום כזה אכן קורה במוסדות אלו, ומסתבר שלא הרבה השתנה ב 15 שנים האחרונות. 

עם זאת, הקידום לא לווה בשינוי דרג לדרג ניהולי, וגם לא בתוספת שכר (!) וזה כבר מעליב. ממש. ופוגע. מאד. 

 אני מדברת עם דנה, מבינה מה קורה, ומתחילה איתה שיחת ייעוץ כמוה ערכתי ב 3 שנים האחרונות ללא מעט עובדים שכירים. אולם מה שקרה לי מולה, לא קרה לי עד כה מעולם. מצאתי את עצמי מקשיבה ומדברת איתה , ומצד שני, גם בוחנת את עצמי "מבחוץ" ונותנת לעצמי ציון ממש גבוה על דרך ניהול שיחת הייעוץ.

כשהסתיימה השיחה, קפאתי. פתאום הבנתי משהו. הבנתי שעליתי על כאן על צורך אמיתי שאין לו תשובה כיום. 

דר' גוגל הנאמן אישש את התחושות שלי. חיפשתי בעברית, חיפשתי באנגלית. טוב זהו, לא חיפשתי יותר. תכל'ס לא מדברת עוד שפות. אין כיום תחום שנותן תשובות לעובדים שכירים במצוקות בעולם העבודה! תחום, שמכיר את ההתנהלות הארגונית מבפנים, שיכול לתת ערך משמעותי לא רק מהיכרות עם הנועץ, אלא מתוך הבנה מעמיקה את המערכת הארגונית, כיצד היא חושבת וכיצד היא פועלת. 

התחלתי להתלהב. עד עכשיו מתלהבת. מי שיפגוש אותי לא יוכל שלא להיווכח בכך. סורי. האמת שהתלהבות למקצוע היא לא דבר חדש עבורי. 

הבנתי שאני צריכה לבנות מודל ייעוצי.  להבין  ולהגדיר את עקרונות התהליך. ולצאת לדרך בה אני יכולה ללמוד ולשכלל מלקוח ללקוח את תהליך הייעוץ. הרעיון הוא לתת ייעוץ מקצועי, ממוקד שנכון להולכים איתי בדרך. לא ייעוץ אינטואיטיבי. בשביל זה יש לכם חברים טובים. 

ומי שעדיין לא מכיר אותי, אז יש לי ברזומה 20 שנים של עבודה בתחום משאבי האנוש. התחלתי כיועצת בחברת ייעוץ, שם היתה לי הזכות וההזדמנות לעבוד מול החברות הגדולות ביותר במשק (דאז, כן? בכ"ז עברו 15 שנה) ולרכוש מיומנויות ייעוץ בינאישיות.  וב 15 שנה האחרונות הועסקתי כחברת הנהלה בתפקידי משאבי אנוש, וכסמנכ"לית מש"א בחברות גלובאליות גדולות ובינוניות. 

למעשה, אני זוכרת 2 מקרים בחיי המקצועיים בהם הייתי ממש זקוקה למישהי כמוני שתייעץ לי. פעם אחת, פניתי לעו"ד לענייני עבודה אולם הבעיה לא הייתה משפטית, והייעוץ לא סייע. בפעם השנייה, פניתי לעמיתה שלי עליה אני סומכת. היא מאד עזרה לי להבין את המציאות המורכבת שסבבה אותי. אני היום מאמינה שלו הייתי טורחת ונפגשת איתה, היינו יכולות יחד לבנות תכנית עבודה טובה יותר מזו שפעלתי בה בזמנו.

אז כיום, אם אתה נתקל בבעיה בעבודה, או בצומת כלשהיא כגון, כן/לא לעזוב, איך לקבל העלאה, איך לקבל פרויקטים מעניינים יותר בעבודה ועוד ועוד. אתה לא לבד.

יש לך כתובת מקצועית!

ולמי שעדיין תוהה, אז למה לא לגשת למשאבי אנוש אם יש לכם בעיה. התשובה כתובה על הקיר. משאבי אנוש הוא חלק (מהותי) מההנהלה. את ואתה מחפשים את הדרך שתראה אתכם. את טובתכם. לא בהכרח את טובת ההנהלה כפי שהיא מוגדרת בעיני ההנהלה.  ברגע שאתם פונים למשאבי אנוש, הדברים מגיעים למנהלים שלכם, ומכאן כבר אין לכם שליטה מה הם יאמרו למשאבי אנוש, ומה היא תחשוב עליכם וכיצד תטפל, אם בכלל, בפנייתכם. 

למה לפנות אלי?

כי מי כמוני יודעת לפתוח את קלפי ההנהלות. אני יודעת איך הנהלות חושבות וכיצד הן פועלות. עד היום עבדתי עבור הנהלות, היום –עבור העובדים!

אז אם אתה מרגיש "תקוע", לא מוערך, שדעתך לא נחשבת. לא מרוויח כפי שאתה שווה בשוק. או, אם אתה מסוכסך עם המנהל שלך וחושש שהוא פועל כנגדך. 

יש לך לאן לפנות! 

בתהליך קצור וממוקד נבין את הסיטואציה לעומקה, נמפה את הארגון, נבנה תכנית פעולה ותתחיל/י לפעול. 

כמובן, הנושא הרגשי הוא לא פחות חשוב מהמקצועי. וגם עליו נשים את אלומת האור ונטפל בו כיוון ש"האיך" אנחנו פועלים חשוב הרבה פעמים יותר מה"מה" שאנו עושים. 

ואם זה עניין אותך, אז למה שלא תשאיר כאן את פרטיך כדי לתאם שיחה ללא כל התחייבות?

IMG_6694 (2).jpg

נעים מאד,
שמי נגה אלון,


את הקריירה שלי התחלתי כיועצת ארגונית. במהלך השנים הדרכתי עובדים בארגונים הגדולים במשק,וייעצתי לעשרות מנהלים בנושאי ניהול ומנהיגות.

ב-15 שנים האחרונות הועסקתי כחברת הנהלה בתפקידי משאבי אנוש במגוון ארגונים. ארגונים גלובאליים מורכבים, המעסיקים אלפי עובדים, וארגונים בינוניים גלובאליים ומקומיים.

במהלך שנות עבודתי ניהלתי צוותי משאבי אנוש, בניתי צוותי הנהלה וצוותים ניהוליים , הטמעתי תהליכי עבודה כדוגמת קידום עובדים, גייסתי עובדים (בעיקר מנהלים)

ובעיקר –  התמודדתי ועסקתי בשאלות הנוגעות לעובדים בכל רגע מחיי המקצועיים.

 יש לי 2 תארים אקדמיים – תואר ראשון במדעי ההתנהגות (פסיכולוגיה), ותואר שני במנהע"ס התמחות במשאבי אנוש.

לאחר 20 שנה, אני מביאה איתי הבנה מעמיקה בדרך בה הנהלות חושבות ופועלות.

 

bottom of page
google-site-verification=arvDCURTk4fAUtMcqVgB1FkNmB-XAYeIXy_-07icvQY